Wat is de beste en gemakkelijkste ontharingscrème voor benen en oksels?

Ik wil mijn benen en oksels graag ontharen, maar ik ben als de dood voor scheermesjes, dus wil ik graag ontharingscrème gebruiken, wat is daarvoor de beste en wat werkt het gemakkelijkst?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb zelf een ontharingscrème van kruidvat eigen merk, en die bevalt onwijs goed. Je moet wel een beetje hard boenen onder de douche om alle haartjes eraf te krijgen en een redelijk dikke laag aanbrengen maar als je dat doet moet het zeker goed komen. Ook is kruidvat eigen merk lekker betaalbaar. En het allerfijnste is natuurlijk dat het helemaal geen pijn doet!

Het enige nadeel (maar volgens mij heeft iedere ontharingscrème daar last van) is dat het wel erg stinkt, je hele badkamer ruikt er vervolgens ook naar maar goed, dat moet je er dan voor over hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor de informatie!