welke kleurshampoo is goed voor gekleurd haar ?

heb nu paars haar
welke shampoo is goed
en verkleurd het niet zo snel
of word niet zo snel dof

Toegevoegd na 25 minuten:
voor gekleurd haar

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Antwoorden (4)

Ik raad je aan om babyshampoo te gebruiken.
Dat is mild en je haar wordt er net dof van.

Toegevoegd na 5 minuten:
Het is natuurlijk geen kleurshampoo, maar wel een shampoo die jouw paars gekleurde haar het beste kan onderhouden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ook gekleurd haar en om de kleur mooi te houden kan je het beste shampoo gebruiken die speciaal voor gekleurd haar is.
Gewone shampoo doet niets voor de kleur van je haar,ik ben zelf heel tevreden over Elvive van L'Oreal Paris,dan krijgt je haar echt een 'kleurboost' alsof het net geverfd is.
Je hebt behalve shampoo ook kleurherlevend haarmasker van L'Oreal,echt een aanrader.
En je hebt het echt voor alle haartinten,moet je dus wel goed kijken welke geschikt is voor jou haarkleur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik gebruik altijd de speciale lijn voor gekleurd haar van Andrelon, shampoo en conditioner. Ben daar heel tevreden over.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je echt goede shampoo voor je haar zoekt, raad ik je aan om deze bij de kapper zelf te kopen. Zo heb ik een flesje shampoo van de l'oreal bij mijn kapper gekocht. Kostte wel 17 euro, maar je hebt er heel weinig van nodig en je haarkleur blijft veel langer mooi. Dus uiteindelijk ben je goedkoper uit. De l'oreal shampoo van de kapper is overigens van een hele andere, betere kwaliteit dan de l'oreal shampoo die je bij de drogist/winkel koopt. Ze zijn eigenlijk niet met elkaar te vergelijken, maar omdat er hetzelfde merk op staat, schept dit onduidelijkheid en verwarring bij de consument. Bij de kapper kunnen ze je daarnaast ook nog eens deskundig informeren welke shampoo het meest geschikt is voor jouw haar.