Ja blijft langer rood en is ook gezond voor je haar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wanneer je het lekker lang laat 'trekken' en goede Henna gebruikt, blijft het heel lang zitten.
Ik verf mijn haren al zo'n 15 jaar met Henna, heb in de tussentijd wel een periode gehad waarin ik ander spul gebruikte, omdat ik zin had in andere kleurtjes.
Dit bleef lang niet zo goed zitten als Henna en mijn haar werd er ook droog van.
Ik ben op het moment een beetje lui in het verven van mijn haar, heb het al een maand of negen niet gedaan, maar nog steeds (op de uitgroei na) zit de Henna er in.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je haarkleur is echt supermooi op je profielfoto,ik ga ook maar eens henna proberen ipv van haarverf.
Maar het is wel moelijker aan te brengen toch?
En mijn haar is heel lang,wordt wel een heel gedoe,lijkt me.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord. Welke henna gebruik je precies?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor het leuke compliment, maar ik vrees dat dit meer mijn eigen haarkleur is, aangezien deze foto vrij recent is en ik al langer dan negen maanden geen henna heb gebruikt. Ik ben rossig van mezelf, Henna maakt het rood, in mijn geval :)
Ik heb nu ook lang haar, maar heb ze tot over mijn broekriem gehad en gebruikte toen ook henna. Ik vind het makkelijk om het henna papje in de wasbak te zetten en dan op z'n kop erboven te gaan hangen en het goed te verdelen. Eigenlijk vind ik henna aanbrengen gemakkelijker dan haarverf uit potjes, wel is het lastiger omdat je het een tijdje in moet laten trekken.
Ik gebruik de henna die ze in Turkse/Marokkaanse winkels verkopen, soms hebben ze zakjes, soms in pakjes. Goedkoop en naar mijn idee het beste.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je zo'n mooie haarkleur hebt hoef je je haar toch niet te verven!:)
Ik ga toch maar eens Henna proberen,ik wilde morgen eigenlijk haarverf gaan kopen maar ik ben nu van gedachten veranderd^^
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, eigenlijk niet inderdaad, misschien dat ik het daarom alweer een hele tijd niet heb gedaan. Maar wanneer ik henna gebruik, wordt het zo lekker fel, vooral in de zon is dat prachtig, daar hou ik wel van :)
Henna is wel een stuk beter voor je haar dan haarverf en het blijft vooral ook langer zitten. En als je dan toch rood wil, waarom niet? Je kunt ook eerst een klein plukje proberen om te kijken hoe het bij je pakt, voordat je meteen je hele lange bos met haar gaat doen. Zo'n pakje kost toch niet zo veel, met lang haar heb je wel meer pakjes nodig, 2 of 3, maar dan ben je altijd nog veel goedkoper uit dan met haarverf.
Jazeker! Het gaat er zelfs niet uit. Alleen door je haar uit te laten groeien en steeds te knippen krijg je het uit je haar.