hoe blijven mijn gel/acrylnagels langer zitten|??

ik heb een probleem mijn acryl nagels gaan er met 3 dagen er al weer af ik zet ze zelf en doe ook bij anderen alleen ze gaan er zo snel af bij mij hoe blijven ze langer zitten??

gr

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3K

Antwoorden (1)

Zolang als u wilt! Na het opzetten kunt u eens in de 3 a 4 weken terugkomen om de uitgroei te laten bijwerken. Zo kunt u jaren doorgaan. Zie ook het antwoord bij de vraag of een nabehandeling noodzakelijk is.

en neem anders even contact op met :

Nagelsalon
De Nagelfee
Úw O·P·I-specialiste
in Zuid-oost Drenthe
Rolderbrink 89
7812 PB Emmen
Mobiel: 06 ~ 42135635

misschien dat hun je het beste er over kunnen adviseren ik zal gewoon even bellen want normaal gesproken blijven ze wel veel langer dan 3 dagen dus misschien dat die persoon waar jij het bij gezet hebt haar werk niet goed doet?

Ik stuur nog een link voor je er bij en kan je altijd meer informatie er over lezen

Succes

Toegevoegd na 2 minuten:
Is een nabehandeling noodzakelijk?
Ja, wel als u de nagels mooi wilt houden. Na enkele weken groeien de nagel uit en raakt de nagel zijn balans kwijt waardoor deze eerder kan breken. Met een nabehandeling wordt de nagel geherbalanceerd waardoor deze in optimale conditie blijft. Vaak wordt er gezegd dat de nagels even moeten ademen of dat er een nieuwe set geplaatst moet worden. Dit is een fabel. Indien de kunstnagels goed gezet, onderhouden, verzorgd en nabehandeld worden, (kunt u er jaren plezier van hebben)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke maar ik zet het bij mijzelf vandaar mvg
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oo misschien dat je op de site kan kijken of je wel de juiste materiaal gebruikt?