Wie heeft ervaring met www.dpparfums.nl?

Zij verkopen niet de orginele parfum, maar wel de zelfde geuren voor slechts 15,- per 50ml. Heeft iemnad ervaring met deze winkel en s het goede parfum (dus te vergelijken met het orgineel) en blijft de geur lang hangen of is het af te raden?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het is goede parfum alleen de geur blijft wat minder lang hangen, maar voor het verschil in geld vind ik het aan te raden!

Ik heb geen ervaring met de site, maar wel ervaring met neplucht kopen. Na 1 jaar kun je het flesje weggooien want dan begint het te stinken en ruikt het niet meer zo lekker als in het begin. De lucht blijft korter hangen als je het hebt opgespoten dan het origineel. Op de markt vind je ook vaak een kraam met nepluchten. Dan kun je ze daar ook ruiken. Of evt. optie naar de zwarte markt in Beverwijk, verkopen ze originele voor minder geld dan in de winkel.

Nee geen aanrader,het valt altijd tegen.Ik laat mij steeds weer verlijden om het te kopen,maar steeds weer een afknapper,je kan beter zoeken naar een adres waar je gewoon de echte luchtjes kan kopen, en dan goed op de prijs letten.Daar zit soms ook een grootverschil in hoor.

Ja, ik heb ervaring! De geur blijft niet hangen, of tenminste.. een uurtje hooguit. En de geur is ook anders, ik heb zelf Coco Chanel en die ruikt zo anders dan mijn originele. Liefs,

ik lees dat er ook een winkel is en dat je aldaar de parfums uit kunt proberen. Geen teleurstellingen achteraf. En het scheelt ook weer de 6,75 die ze rekenen voor het verzenden van je goedkope parfum. Verder wil ik je erop wijzen dat wat ze beweren, dat een geur gewoon nagemaakt mag worden, onjuist is. Er zit wel degelijk copyright op de geur zelf, dus ....

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100