Waarin zit het qualiteitsverschil tussen goedkope shampoos van de Aldi en duurdere Shampoos van grote merken of shampoo van bij de kapper?

verschil van samenstelling van goedkope en dure shampoos

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.2K

Antwoorden (4)

Je betaalt vooral voor de bekende naam en de kosten van de marketing die de reden zijn van de bekende naam. Aldi bijvoorbeeld heeft één van de beste en huidvriendelijkste make-up en verzorgingsproducten. Ook het huismerk van Kruidvat is niet slechter dan duurdere shampoos.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Moet je voor alles een bron hebben, ook als het gewoon kennis is die je al lang hebt? :s
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@pse: bedoel je dat de Aldi goede huidprodukten heeft, hoe heten die bij de Aldi? Alvast dank en op welke zender komt het programma Radar?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het huismerk van Aldi huidproducten heet Biocura.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind persoonlijk de beste geteste huidverzorginsprodukten van Aldi helemaal niks
Heel vaak zijn de artikelen van Lidl of Aldi als beste getest! Los daarvan bepaal je zelf wat je prettig vindt.
Ik heb na lang zoeken en na heel wat geld te hebben uitgegeven een goede shampoo gevonden van AH eigen merk! Ik zag laatst een shampoo van de kapper van maar liefst 20 euro! Vind ik persoonlijk absurt veel. Je kunt overigens die shampoo beter bij een kapperswinkeltje halen, daar is het stukken goedkoper.
Maar het verschil ik kwaliteit heeft niets met de prijs te maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je betaald meestal voor de naam bv wella betaal je meer voor de naam dan voor het product dus ik denk dat het niet heel veel uitmaakt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat het merk of winkel waar je alles haalt helemaal niks uitmaakt,het is maar net waar jij tevreden over bent, hoe je haren of je huid op een bepaald product reageert,en dat is weer voor iedereen anders.
Het blijft een kwestie van zelf uit proberen.