Hoe krijg ik al die mee-eters (of wat het ook zijn) van mijn kin?

Ik hoef maar een klein beetje vet te eten en ik krijg al meteen een paar puisten en tientallen zwarte pukkeltjes op mijn gezicht, het ergst onder mijn mond.. Is er een makkelijke manier om al deze mee-eters/ander spul weg te halen?

Als ik ze uitpers komt er wit spul uit (net als een puist) dus zijn het dan nog wel mee-eters?

mvg,

Sluyter

Weet jij het antwoord?

/2500

Je hebt er allerlei schoonheidsproducten voor enzoo. zalfjes, scrubs & dergelijke... Bij mij heeft het nooit gewerkt maar je kan het proberen natuurlijk. Verder veel water drinken, je gezicht misschien iets vaker dan normaal wassen. Dus gewoon 1 keer per dag douchen en misschien overdag even met een schoon washandje. Als het echt extreem kan de huisarts je nog een antibiotica kuurtje bieden. Toegevoegd na 1 minuut: http://www.niveaformen.nl/producten/gezichtsreiniging/face_scrub.html

In eerste instantie * let op wat je eet,matig met vet,en zoet *s'morgens en s'avonds de huid goed reinigen met een lotion. *veel water drinken *brandnetelthee of capsules helpen de huid zuiver te houden *niet op duwen,je krijgt dan net huidirritatie,en de huid wordt gestimuleerd meer talg aan te maken. *neem regelmatig een gezichtssauna. * gebruik een mee-eter lepeltje ,hier zit een oogje en een prikker aan,zodat je heel secuur na het saunabadje de mee-eter verwijderen kan,te koop bij kruidvat ,etos,da drogist. * na het schoonmaken van de huid,een desinfecterende zalf opbrengen,en probeer van je huid verder af te blijven,niet teveel wrijven,stimuleert weer.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100