Ik heb net een nieuwe lipstick gebruikt, en het bleek dat ik koortslip had. Is er een manier dat ik hem kan gebruiken als ik geen koortslip heb?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.6K

Antwoorden (2)

Het herpesvirus dat de koortslip veroorzaakt, overleefd maar kort buiten het lichaam, je kunt de lippenstift dus na eventueel een tissue eroverheen gehaald te hebben, na een paar dagen rustig weer gebruiken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb niet veel verstand van koortslippen maar ik weet wel dat er producten bestaan om make-up te reinigen, het merk heet Beauty so Clean.
Hier schrijft iemand er een review over :
http://www.beautytreat.nl/reviews-swatches/beauty-tools-kwasten-lege-palettes/overige-tools/beauty-so-clean/

Wel moet ik toegeven dat ik het zelf nog niet geprobeerd heb maar ik wil het toch wel een keer gaan bestellen.

sinds ik dit artikel heb gelezen test ik trouwens nooit meer make-up zomaar uit in een winkel.

Hoop dat je er iets aan hebt.
Mij lijkt het wel heel handig!

Liefs,
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Xbonita:
Ik denk inderdaad niet dat het verstandig is om make-up producten in de winkel te testen, of lenen van iemand.
Je loopt meer kans op bijvoorbeeld een oogontsteking of koortslip.