Waarom ziet mijn foundation er op mijn gezicht korrelig uit?

Ik krijg mijn vloeibare foundation er nooit zo mooi op. Voordat ik ga beginnen was ik mijn gezicht met water en gebruik ik een dagcrème en een primer. Mijn huid is redelijk oneffen en redelijk droog. Als ik klaar ben ziet het er dus best nep en niet egaal uit.

3 jaar geleden
3.4K
Ritsuka
3 jaar geleden
Smeer je er teveel op?
KarinH
3 jaar geleden
Geef je de dagcrème voldoende tijd om in te trekken?

Antwoorden (2)

Er zijn een paar mogelijke problemen

- Je oneffen huid pakt de foundation niet overal even goed
- Je gebruikt de verkeerde foundation voor je huidtype (oliebasis/waterbasis)
- Je gebruikt een slechte (vaak goedkope) foundation
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Ik heb dit probleem ook een hele tijd gehad totdat ik opeens in een YouTube video iemand eerst zijn foundationblender een beetje nat maakte zodat het mooi op je huid blijft. De vorige keer dat ik weer foundation gebruikt zag je gelijk verschil dus ik zou zeggen zeker proberen!