Kan ik met potlood ook alleen de gaten van je wenkbrauw opvullen?

Laatst krabde ik aan mijn wenkbrauw wat te hard waardoor er allemaal haartjes uitvielen. Nu zitten er een paar gaatjes in. Kan ik deze opvullen met potlood? Ik overweeg namelijk om dit te kopen. Of moet je dan per se je hele wenkbrauw tekenen zodat het niet nep uit ziet en aansluit? Alleen dat vind ik dus niet mooi. Mijn vraag is dus kan ik ook ALLEEN lijntjes tekenen in de gaten en voor de rest niet? Oftewel zonder dat je boven en onder een lijn tekent wat iedereen doet etc.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
2.8K

Antwoorden (2)

Je kunt met een wenkbrauw potlood opvullen wat jij wilt. Kies een zacht potlood met dezelfde kleur als je wenkbrauw zelf.

Een lijn onder en boven is absoluut niet wat iedereen doet.
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Dus je hoeft niet je hele wenkbrauw op te vullen? Ik heb zelf zwart haar, op internet staat dat het beste is dat je een kleur lichter moet hebben of is zwart het beste?
Ritsuka
3 jaar geleden
Ik zou donkerbruin doen, je wenkbrauwen zijn vaak wat lichter.
Abcde
3 jaar geleden
Op diverse sites lees ik dat wenkbrauwpoeder natuurlijker oogt dan wenkbrauwpotlood, ook als het alleen om opvullen gaat.
Ik begrijp niet waarom je een zacht potlood adviseert, zachte potloden maken dikkere lijnen wat naar mijn idee juist te donker en onnatuurlijk oogt, ook omdat de huid tussen de "haartjes"minder zichtbaar is. Ook mis ik de uitleg over het gebruik van het potlood, al wordt daar niet naar gevraagd, toch zal die informatie wel waardevol kunnen zijn.
Dat kan prima, ik doe het zelf ook. Ik gebruik er juist een hard potlood voor wat ik scherp geslepen houd. Eerst borstel je de wenkbrauwen in model. De kale plekjes vul je op door korte fijne streepjes vlak naast elkaar te tekenen, zodat je de haartjes nabootst en het natuurlijk oogt.