iemand tips voor gekrulde lange wimpers (wimperkruller gebruik ik niet)?

van mezelf heb ik al best lange wimpers alleen blijven ze niet rechtop staan, wimperkruller gebruik ik liever niet want ik ben meestal niet zo handig. ik heb het met verschillende mascara’s geprobeerd ; die van me zussen, en zelf heb ik r ook nog 4 maar niks werkt echt goed en het is nooit symmetrisch en gekruld , iemand tips ?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (1)

Breng je mascara zigzaggend aan, zo verdeel je de mascara goed. Na het zigzaggen ga je 1 keer met de roller van de wimperrand naar het uiteinde van de wimpers. Zolang de mascara nog niet droog is, kun je je vinger onder je wimper zetten, terwijl je omlaag kijkt en deze voorzichtig omhoog duwen, zodat je wimpers omhoog blijven staan, volg voorzichtig met je vinger je wimper van aanzet tot het eind en duw hem in model. Deze methode geeft hetzelfde effect als de wimperkruller.