Wat zijn goeie merken acryl en gel nagels? het liefst zo goedkoop als kan

Ik heb een tijd geleden bij NDED gel nagel spullen gekocht en ze bleken niet zo geweldig goed in combinatie met goedkoop te zijn als dat ik dacht. Nu wil ik nieuwe spullen halen maar nu acryl en ik wil het ook eerst goedkoop houden maar de nagels moeten er wel op blijven zitten deze keer! Suggesties voor merken? :)

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.8K
Amadea
6 jaar geleden
Bij veel artikelen is het zo dat goedkoop en goed van kwaliteit niet samen kunnen gaan. Dit lijkt mij ook het geval bij kunstnagels. Wil je goede, dan zul je daar wat meer geld voor over moeten hebben.

Antwoorden (1)

Hoi! Ik heb wel een goed merk gelnagels voor je, namelijk Elite 99. Je moet wel gedult hebben als je ze bestelt want je moetzebestellen op Aliexpress. Tik daar gewoon in “Elite 99 gel polish” en dan heb je het. (Hieronder linkjes