Hoelang kan een nepnagel blijven zitten?

Ik heb vandaag nepnagels bij de primarkt gekocht, hoelang kunnen die blijven zitten?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
7.5K

Het beste antwoord

Als je geluk hebt en geen bijzondere dingen uitvoert twee dagen. Dat wil zeggen, als je de lijm gebruikt die bij het setje zit. Deze is namelijk nogal dun, waardoor het snel droogt, niet agressief is voor je eigen nagels maar dus niet lang blijft plakken. Je kunt eventueel een potje sterkere nagellijm kopen om er langer plezier van te hebben.