hoe blijft je contour het beste zitten?

Ik draag (bijna) nooit foundation maar als ik me gezicht contour en ik ga naar buiten is alles heel snel weg hoe komt dit? (Ik begruik primer + fixing spray)

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Bij bijna niemand blijft foundation de hele dag perfect zitten, dat komt omdat je bewust of onbewust een aantal keren door je gezicht wrijft. Ook als je lange haren hebt, vegen die de foundation weg. Als je een vette huid hebt, glijdt de foundation van je gezicht, net als wanneer je erg zweterig bent, of door de regen loopt.

Antwoorden (1)

Dit kan verschillende oorzaken hebben:
1 je huid is niet geschikt voor de contourpoeder of crème die je gebruikt
2 je primer is miss niet de goede voor je huid
3 je hebt miss een vette huid en je poeder/crème is voor een droge huid (of andersom)
Het enige advies wat ik kan geven is:
1 probeer het eens met foundation eronder
2 gebruik een andere primer
3 of zoek een andere contourpoeder of crème.
Veel suc6!
En onthoud altijd dat je echt niet (altijd) make up nodig hebt.
Groetjes Anna (yt: the budgetvlog)