Is het een steelwratje? Steelwratjes zijn platte, goedaardige wratjes die via een klein steeltje aan de huid vastzitten. Ze bevinden zich voornamelijk in de hals, het decolleté en de oksels. Deze huidoneffenheden kunnen ook goed behandeld worden. Bij deze aandoening wordt het steeltje van het wratje doorgebrand. Hierdoor valt het wratje af en blijft er een minimaal korstje achter. Dit korstje zal na een aantal dagen vanzelf afvallen, waarna er niets meer te zien is van het behandelde plekje.

Je kunt dit laten weghalen alvorens je permanente make up gaat aanbrengen. Wij zijn zelf een schoonheidssalon mocht je geïnteresseerd zijn kijk dan is op http://www.graciela.nl ik weet niet waar je precies woont maar anders is er vast een andere schoonheidssalon of huidverzorgings instituut die je hierbij kan helpen.