In welke winkel kun je een hele goeie uitgebreide make up koffer kopen van hele goeie kwaliteit?

Ik heb het liever wat duurder, dan goedkoop en dat het duurkoop is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.4K

Antwoorden (5)

De Douglas.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou eens bij de kijkshop kunnen kijken, daar heb ik er eens een van gehad. 't is een super koffer en het heeft ook vakjes voor bijv. je make-up kwasten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien kun je het ook proberen via internet, via sites die bijvoorbeeld makeup voor visagisten verkopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In een goede parfumeriezaak.

Maar als jij een uitgebreide koffer koopt met make-up
zal daar altijd een heleboel bij zitten, wat je niet gaat
gebruiken of wat je niet prettig vind of wat jou niet mooi staat.

Ik denk dat ze in een goede zaak zullen adviseren
om datgene te kopen wat je ook echt gaat gebruiken.

Daar zijn dan weer hele leuke koffertjes voor te koop die je zelf kan indelen.

Als je visagiste bent, dan is dit een leuke site
http://verkoop.donkiz.nl/verkoop/make_up_koffers.htm

Toegevoegd na 14 minuten:
Goedkoop is niet altijd duurkoop.

In dit artikel kun je lezen hoe je toch goed en goedkoop aan je spullen kunt komen.
Dan spaar je je eigen assortiment bij elkaar.

http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/beauty/79495-als-je-niet-veel-te-besteden-hebt-make-up-parfum-en-meer.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het beste is douglas of ici paris dan weet je zeker dat het goed is