Heeft axe africa in duitsland wellicht een andere naam?

Gisteren ben ik weer eens in Kranenburg, Duitsland geweest. En zoals bekend schelen onder andere drogisterij artikelen het nodige in prijs met Nederland.
Nou gebruik ik als deodorant graag Axe Africa, maar deze kan ik bij zowel de DM als de Müller drogist niet vinden. Kodi (drogist) ben ik niet geweest!
Heeft Axe Africa in Duitsland een andere naam? Is het een exclusief Nederlands product? Overigens zie ik bijvoorbeeld ook de Axe Apollo; een andere versie niet in Duitsland.

een jaar geleden
in: Huid
2.1K

Antwoorden (2)

Het ligt aan de winkel die het wel of niet verkoopt. De naam is in Duitsland hetzelfde.
een jaar geleden
Ja Axe is hetzelfde

Was benieuwd wat dit kost dus even gezocht
Axe Deodorant Bodyspray Africa - 6 x 200ml
€30,99 PS 5,17
een jaar geleden