Hoe krijg je donkere kringen weg onder je oog?

Hai ik vraag me al heel lang af hoe ik de donkere kringen om mn oog wegkrijg ik krijg vaak de vraag of ik moe ben maar ik slaap gewoon voldoende iemand tips?

een jaar geleden
in: Huid
1.7K
Verwijderde gebruiker
een jaar geleden
Zal aan oorzaken liggen of en wat je er aan kan doen. Als het komt door teveel zout, is het een kwestie van minder zout gebruiken.
https://hulpmetbeauty.nl/donkere-kringen-onder-ogen/

Antwoorden (4)

Donkere kringen ontstaan door slalapgebrek of vochttekort. Met name veel water drinken kan uw probleem oplossen! Succes!
een jaar geleden
Zorg voor een gehydrateerde huid onder de ogen met een hydraterende oogcrème. ...
Verminder zwelling onder de ogen door je zoutinname te beperken. ...
Verminder donkere kringen onder de ogen door voldoende slaap. ...
Gebruik dagelijks een oogcrème met SPF.
een jaar geleden
Komkommerschijfjes enz.. maar qua makeup een goede wat duurdere concealer gebruiken.. ik heb precies hetzelfde door mijn genen (k heb t van mn vaders kant ) er is weinig aan te doen verder ik kijk ff welke ik gebruik..maybelline super stay als je dit in een v onder je ogen doet en het dan goed uitsmeert zie je er niks of in iedergeval veel minder van
een jaar geleden
Die gaan van zelf weg, als je weer genoeg slaapt.
een jaar geleden