Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat houd een tattoo voorbeeld in?

Ik wil graag een tattoo in het arabisch laten zetten en heb een tattoo shop gebeld en ze zeggen dat het mogelijk is als ik zelf het voorbeeld aanlever maar wat bedoelen ze hier precies mee ? Gewoon de tekst uitgeprint hebben of op mijn telefoon hebben of echt de tekst die ze op mijn huid doen om over heen te tatoeëren al klaar hebben ? Als iemand het weet zou erg fijn zijn alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
in: Huid
1.6K
Amadea
2 jaar geleden
Het zal vooral om de opmaak van de tekst gaan. Dus ze willen een plaatje zien van hoe jij het bedoelt.
Antoni
2 jaar geleden
Je kan, naar mijn idee, het beste bij deze tattoo shop vragen wat ze daar bedoeld hebben. Dan weet je zeker dat je ze zal geven wat ze willen hebben.
ronron1212
2 jaar geleden
Arabisch is een taal die de tattoo man of vrouw niet spreekt dus zul je de tekst wel moeten aanleveren
SingingCoyote13
2 jaar geleden
het gaat hier wel om een tattoo (permanent). Waarom bel je niet gewoon even terug en legt uit dat je het niet helemaal begrepen hebt omdat je bv druk met iets anders tijdens het telefoneren was (2 dingen tegelijk doen) en het niet even goed gevolgd hebt.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Het mooist is , als je de tekst aanlevert op ware grootte (op papier) en in het letter (teken) type wat jou voor ogen staat. Op die manier hoeft de tatoeëerder geen extra tijd (geld) te besteden aan het ontwerpen.
(Lees meer...)
2 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Heel erg bedankt!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding