Hoe genezen littekens van esthetische operaties bij onze zwarte medemens?

Bij blanken zijn littekens in het gelaat nog amper te zien, maar wat bij een (erg) donkere huid?

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
in: Huid
1.4K
Griffin
2 jaar geleden
Je mag/kan gewoon negroïde mensen zeggen, ik zie je in alle bochten wurmen om de zwarte medemens te omschrijven zonder dat iemand hier aanstoot aan neemt.

Antwoorden (1)

Ook bij witte mensen is het litteken soms lelijk, en goed te zien. Datzelfde geldt voor zwarte mensen. Het is niet zo dat een litteken op een zwart mens ineens een witte streep oid is: soms is het litteken nauwelijks zichtbaar, soms heel goed.