Wat is een kleine harde zwarte bultje die onderhuid is en jeukt?

Ik heb op mijn rug al twee maanden en klein zwart hard bultje. Het lijkt wel onderhuids en ik kan hem ook niet uitknijpen. Het jeukt wel heel erg niet constant maar af en toe. Is het talgkliercyste is het een onderhuids puistje ? Wat kan het zijn. Het is heel irritant en ik wil er vanaf. Hoop dat iemand tips heeft.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Huid
1.7K
Pieterke
3 jaar geleden
Ga voor de zekerheid even naar de huisarts om het na te laten kijken.

Antwoorden (1)

Het kan zo veel zijn. Zwarte puntjes komen in verschillende gradaties van 'erg' voor op je huid.
Een kleine cyste, ingegroeid ( erg geval dan toch ) haar, blauwe moedervlek, huidkanker, ouderdomsvlek, ontstoken haarzakje...

Wat het echt is kunnen we niet zeggen van hieruit. Zelfs al zet je er een foto bij... de enige die het echt kan zeggen is een arts. Dat is dus voor jou ook de volgende stap. Een doktersbezoek.