Wat is de beste manier om zelf een waterwrat te verwijderen of te voorkomen dat het groter wordt?

Ik word sinds groep 5 gepest omdat ik een waterwrat op mijn wang heb. En nu ben ik het zat, ik zit nu in de tweede dus ik word al 5 jaar lang gepest. Dus weet iemand hoe je het doet?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Huid
1.6K
Erna55
3 jaar geleden
Ga ermee naar je huisarts. Probeer geen middeltjes die onbekenden je geven.

Antwoorden (3)

Je kunt een verwijsbrief vragen voor een huidarts. Zelf 'klungelen' raad ik je niet aan in verband met mogelijke littekens.
3 jaar geleden
Ga naar de huisarts!
Die kan je helpen of doorverwijzen.
Als je dit zelf doet houd je er waarschijnlijk een groot litteken aan over.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
ik had ooit een grote wrat op een van mijn vingers
toen ben ik naar de huisarts gegaan die pakte een kan met
vloeibare zuurstof en prikte daarmee de wrat aan.
deze kristalliseerde gelijk en kon hij gewoon zo wegscheppen
had alleen een wond op die plek erna voor een paar weken
waar een pleister op moest.
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
@SingingCoyote13
Wratten worden weggebrand door bevriezing met vloeibare stikstof. Er wordt op de huid NOOIT vloeibare zuurstof gebruikt.
https://dermatologie.slingeland.nl/kenniscentrum/Behandelingen/Stikstofbehandeling/1056/1075