Hoe kan ik afkomen van mijn pigmentvlekken die zijn achter gebleven door puistjes?

Ik heb echt veel puistjes gehad waaraan ik ging zitten en nu zijn er pigmentvlekken achter gebleven. Kan ik hier vanaf komen? Ik heb ook een plaatje van zulke pigmentvlekken erbij gezet.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Huid
2.2K

Antwoorden (1)

Of je er helemaal van afkomt is de vraag, verminderen kan het zeker.
Met dit mooie weer naar buiten de zon in - niet te lang - en naar het strand met zout water is ook een hulpmiddel.
Buitenlucht is beter dan altijd binnen zitten, dus maak een wandeling dagelijks en je huid moet je niet meer aan zitten hoor. Hoe vaker je dat doet hoe langer en erger je hier last van hebt.
Succes ermee @roosje1
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Dankjewel!