Hoe krijg ik bij mijn oksels een hele gladde huid zonder haartjes?

Met turnen heb ik er vooral last van. Ik kan ze niet goed wegkrijgen en ik krijg bultjes...beetje genant.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Huid
1.8K

Antwoorden (3)

Misschien dat je ze door een erkend iemand weg kan laten laseren .
5 jaar geleden
Goeie scheerschuim kopen , en een goed scherp scheermesje gebruiken
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ik ken het probleem en de oplossing is een fluitje van een cent. Je pakt scheerschuim (mag best een dikkere laag zijn) je maakt je mesje nat en je scheert met de haartjes mee ,dus naar onder. Daarna schoonmaken met lauw water en met een creme de oksel dun insmeren( met voorkeur aan een creme met weinig tot geen parfum en aluminium)