Hechting zit vast in gaas wat nu?

Ik heb sinds gisteren hechtingen in me gezicht van een chirurg.. maar na dat de verdoving uit was gewerkt is er een traan in het gaas gekomen waardoor die nu nat en onder bloed zit.. ik heb geprobeerd hem eraf te halen maar het gaas trekt de wond open en zit nu in de hechting vast.. wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Huid
1.8K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Gewoon laten zitten of losweken(als het überhaupt er al af mag)

Antwoorden (1)

Bellen met het ziekenhuis waar je behandeld bent en je vraag daar stellen