Bestaat er een product wat je huid wat tint geeft?

Gewoon een spray of creme die je huid van tint kan geven?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Huid
1.6K
Erna55
6 jaar geleden
Ee beataan zgn zelfbruiners. Ze geven een oranje gloed.

Het beste antwoord

De licht getinte dag crèmes dan een stap verder foundation of gebruik bruin zonder zon. Neem eerst een bad en scrub de huid doe handschoenen aan en gebruik een vochtige kleine spons , knieën en ellebogen eerst overslaan ook rond de wenkbrauwen dan daar een heel weinig opbrengen. Eerste keer zeer dun evt steeds iets meer. Koop de lichtste soort.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

je huid krijgt een tintje door de juiste fruit en groente te eten: hete pepers, wortelen, spinazie en oranje fruit als cantaloupe meloenen, abrikozen en grapefruits in deze fruit en groentes zit caroteen waarvan je huid een "gouden" kleur krijgt (na ongeveer een maand zou je verschil kunnen zien)

Toegevoegd na 42 seconden:
je zou op internet kunnen zoeken naar bepaalde dieeten