Kan je naar 4 weken je net geschoten oorbellen al verwisselen?

Ik heb gister oorbellen laten schieten en ik wil graag met kerst andere in, maar kerst is over 4 weken en die zweerknopjes moet je 6 weken in. Zou het heel erg zijn als ik ze naar 4 weken even verwissel?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Huid
11.1K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
ik zou de gok niet wagen. mijn oor is ooit eens zo dik geworden dat de huisarts er aan te pas moest komen. niet leuk.....

Antwoorden (2)

Ja het zou heel erg zijn. want jee wilt toch geen onstekingen of andere dingen. de dokter zij 6 weken dan doe je dat ook!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Normaal gesproken zouden je oren al een poos eerder genezen moeten zijn, maar er wordt altijd een ruime veiligheidstermijn geadviseerd. Als jij voor die tijd geen infectie of ontsteking (rode oortjes) hebt gehad, en je hebt de zweer-knopjes regelmatig gedraaid, zo dat ze goed los zitten, dan zijn je oren goed genezen en kan je de knopjes vervangen.