Hoe behoud ik het beste mijn zomerkleurtje?

Ik ben net op vakantie geweest en wil graag zo lang mogelijk bruin blijven, maar het weer in Nederland werkt niet mee. Hoe kan ik het beste mijn zomerkleur behouden?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Huid
1.4K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Smeer je om de 3 dagen in met een zelfbruinende bodylotion. Dat geeft een zwakke natuurlijke kleur aan de huid, die door vaker smeren opbouwt. Bouw na een tijdje af (bijvoorbeeld in september, zodat je langzaam weer een winterkleurtje krijgt.
TurfGraver
6 jaar geleden
Zonnebank.

Het beste antwoord

Zonnebank Je kan natuurlijk ook elke week een zonnebankje nemen. Dat houdt de kleur ook op peil.

Water is dus het codewoord als je bruin wilt blijven, maar te lang douchen en badderen zorgen er juist voor dat je kleurtje snel weer verdwijnt. Neem een korte douche en smeer je na het douchen in met een vette bodylotion.

Naar buiten Belangrijk is dat je met je bruine kleurtje vaak naar buiten gaat. Zelfs als het bewolkt is wordt je nog een beetje bruin. Door veel buiten te zijn, behoud je dat mooie kleurtje langer, dus ga op de fiets naar je werk, loop even naar het winkelcentrum en sport liever buiten in deze tijd.

Geniet van je teint, Josephine!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zet je kleurtje kracht bij door wat bronzerend poeder te gebruiken, of schakel over op een subtiele zelfbruiner of gekleurde dagcrème die je langzaam vervagend kleurtje wat kracht bijzet.