Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welk type scheerapparaat van Braun gaat lang mee en scheert extra glad?

ik heb nu Series 3 Scheerapparaat een blauw is dat maar hij bevalt me helemaal niet Ik moet onderhand zowat om de 2 maanden die scheerkop vervangen hij word vrij snel bot dus ik heb geen zin meer om steeds een nieuwe scheerkop te bestelen

11 maanden geleden
in: Haar
ronron1212
11 maanden geleden
ander merk kopen.
LeonardN
11 maanden geleden
Waarom leg je je vast op een merk? Overigens vraag je je niet of het scheerapparaat lang meegaat, maar de kop.
Misschien dat het apparaat wat je gebruikt wel 30 jaar meegaat. "Welk scheerkoppen gaan langer mee dan die van Braun?" Overigens worden scherpe metalen dingen sneller bot door ze vochtig op te slaan. Scheermesjes kan je ook veel langer mee doen als je ze goed droog maakt na gebruik.
Als je werkelijk om de 2 maanden moet vervangen gaat er denk ik iets niet goed.
jc54
11 maanden geleden
"Extra glad" scheer je je met een mesje, niet met een scheerapparaat.
Abcde
11 maanden geleden
Onze zoon heeft de scheerapparaten weggedaan, omdat deze niet opgewassen waren tegen zijn zware baardgroei. Na meerdere merken en types geprobeerd te hebben, was hij het zat. Hij scheert weer nat. Op aanraden van zijn opa met scheerbladen op houder, wat geweldig werkt. Hier te koop bij de DA drogist, maar dat is niet bij iedere DA het geval.
https://www.bol.com/nl/nl/p/gillette-platinum-100-scheerbladen/9200000091917030/
Amadea
11 maanden geleden
Alleen is vraagsteller volgens profiel een vrouw....
Abcde
11 maanden geleden
Goed opgemerkt Amadea, dat was mij ontgaan. Toch lijkt het er volgens mij op dat mies1 een scheerapparaat voor mannen zoekt, gezien het aangegeven model. Mocht het toch om een ladyshave gaan, laat het dan even weten mies1.
Ikhebgeenidee
11 maanden geleden
De keuze voor een ander merk kopen is qua scheerapparaten lastig; de markt wordt bijna verdeeld tussen Braun en Philips. Ze hebben een verschillende scheertechniek.
Braun heeft meerdere types. Regelmatig is er bij Braun een "niet tevreden geld terug" actie. Kun je 100 dagen proberen. Lijkt me een optie.
En anders wordt het waarschijnlijk overstappen op nat scheren. Resultaat daarvan schijnt (bijna) altijd gladder te zijn/aan te voelen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing