Wat moet ik in mijn haren doen/als shampoo gebruiken om deze haarstijl te krijgen?

Ik heb vrij lang haar en gebruik het als een middenscheiding. Hoe krijg ik het haren zoals op de foto’s? Graag linkje voor de shampo —> niet vettige haren?? En een linkje voor de overige spullen ;)
Groetjes,
Ard

Picture for question
een jaar geleden
in: Haar
1K
Ritsuka
een jaar geleden
Eerst naar de kapper toe

Antwoorden (1)

Allereerst dit model laten knippen. Verder, na het wassen in model kammen en een beetje wax aanbrengen voor de stevigheid. Versteviger uit een spuitbus kan ook maar is milieu-onvriendelijker.
een jaar geleden
ArdvdE
een jaar geleden
Welke shampoo raad je hiervoor aan? Ik krijg nogal snel vettige haren! Moet het zacht/droog zijn?
Pieterke
een jaar geleden
@ArdvdE: Misschien is Andrelon lekker lang fris iets voor jou. Ik gebruik deze ook en ik vind het werken. Je haart wordt wat minder snel vet en je haar voelt zacht aan.