Als je je haren permanent laat stijlen en je komt uit de douche vallen ze dan stijl na het drogen?

Als je je haar permanent bij de kapper laat stijlen en je haren worden nat door regen of douche krullen je haren dan als ze droog zijn of vallen ze dan stijl?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Haar
3.5K
Amadea
3 jaar geleden
Hangt ervan af hoe goed de permanent op jouw haar "pakt". Bij mij gaat het door water juist nog extra krullen. En een paar maanden later is het effect nog steeds niet helemaal weg.

Het beste antwoord

Als je haren goed gepermanent zijn kan je ze normaal wassen (vraag de kapper speciale shampoo), maar na vaak wassen zal het permanent toch op gegeven moment verdwenen zijn. Niet in een keer, dus maar wel op den duur.