Hoe raak je stoppels op je billen kwijt?

Ik had mijn billen geschoren omdat ik er puistjes kreeg. Dit was niet zo’n goed idee want nu zijn de haartjes teruggekomen en voelen ze ruw aan. Als ik ze opnieuw probeer te scheren dan heb ik hetzelfde effect.
Hoe krijg ik opnieuw gladde billen zonder haartjes?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Haar
2.8K
ronron1212
3 jaar geleden
Gewoon weer laten groeien.

Antwoorden (2)

Als je haren scheert komen ze altijd terug. Echt kwijtraken doe je ze dus niet. In het begin komen de haren terug als stugge stoppels. Je kan deze wat zachter maken door je billen enkele keren goed in te smeren met een vette crème.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
wanneer je je haar scheert, komt het vaak wat ruwer terug. ik raad je aan om het iet te scheren aangezien dit ook ingegroeide haren kan veroorzaken. je kunt het harsen. als je definitief van het haar en de stoppels af wilt, dan kunt u ook laserontharing doen en dan is het na een aantal sessies weg!
succes nog!