Is het moeilijk om je hoofd helemaal kaal te laten scheren?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Haar
1.2K
Amadea
3 jaar geleden
Psychisch kan ik mij voorstellen dat het moeilijk kan zijn. Denk daarbij bijvoorbeeld aan een prachtige haardos die door een chemokuur uitvalt en dat je dan de beslissing neemt om het maar helemaal kaal te laten maken.
Pieterke
3 jaar geleden
Je haar kaal scheren gaat je niet lukken......... je hoofd kun je wel kaal scheren.
Ritsuka
3 jaar geleden
bedoel je het haar op je hoofd, een bepaalde plek op je lichaam, of overal?

Antwoorden (1)

Scheerapparaat eroverheen en klaar ben je! Is in principe het meest eenvoudige kapsel dat je kan nemen.