Weet iemand goeie wax waarmee je geen witte stukjes in je haar krijg bij aanraking?

Hallo iedereen,
Ik gebruikte altijd wax daarmee ben ik gestopt omdat er witte stukjes in mijn haar kwamen als ik er doorheen ging met mijn handen. Ik wil nu wel weer een beetje model in mijn haar. Weet iemand goeie wax waar ik met mijn handen doorheen kan gaan en er dan geen witte stukjes komen.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Haar
7.6K

Antwoorden (3)

1. Wella New Wave Texture Gum voor een langdurig warrig effect dat steeds weer opnieuw hermodelleerbaar is. Laat geen zware, natte laag achter in je haar in tegenstelling tot de meeste andere haargels.
De New Wave texture gum van Wella is makkelijk uit te wassen.

2. Murray's Super-Light Pomade is een mildere haarwax dan de Original van Murray's. Met deze haarwax van Murray's worden gespleten haarpunten verzorgd, roos tegen gegaan en pluizig haar voorkomen. Deze Murray's haarwax is stevig en geeft nette fixatie voor de hele dag. De wax van Murray's plakt iets en is lastig uit te wassen met normale shampoo, maar het doet wat het moet doen. Je haar blijft in model en daar is niets tegen te doen.

3. Met de Syoss Air Dry Foam Spray Straight kan je weer genieten van pluisvrij, glanzend en gladmakend haar. Deze foam spray zorgt ervoor dat je je haar vol kunt creëren zonder dat je daar een föhn voor hoeft te gebruiken. Tot wel 48 uur lang een natuurlijk haargevoel en een sterke controle over je haar. De foam is speciaal voor stijl haar.
Aanbrengen op handdoekdroog haar. In kleine hoeveelheden op een afstand van 30 cm sprayen. Volume aanbrengen met de vingers. Bij verstopping de sproeikop met warm water spoelen. Goed schudden voor gebruik.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Weet je toevallig ook of nummer 1 glanst?
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
4. Gliss Kur Hold + Care Cream Wax is een haarverzorging en haarstyling in één! Het beschermt je haar tegen uitdrogen en geeft het haar een SCHITTERENDE GLANS. Tevens houdt deze Cream Wax van Gliss Kur onhandelbaar en pluizig haar onder controle en zorgt dat het soepel blijft aanvoelen.
https://www.haarcentrum.nl/hold-care-cream-wax/
Reuzel van Schorem. Er zijn meerdere varianten van, maar bij de rode verpakking weet ik zeker dat je geen witte stukjes krijgt.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
De L'Oréal tecni art lijn.

Je hebt de Web variant en de Stiff pommade variant.
Bij de Web krijg je een glanzende look.
Bij de stiff een matte look.
Geen ranzige stukjes, makkelijk uit te spoelen, hele dag stijlbaar.
Ik gebruik beiden zelf.

Web:
https://www.kapperskorting.com/l-oreal-tecni-art-web-paste-150ml.html

Stiff:
https://www.knipengoshop.nl/merken/loreal/styling/tecni-art/loreal-professionel-tecni-art-fix-stiff-pommade-75ml.html?channable=a19651.TE9SRUFMRTA5NjU4MDA&gclid=CjwKCAjwq4fsBRBnEiwANTahcM52lJVr5T_8WwurqxGNY2Yf_SOU99_xNpKGFvdUXuGXGzV8XCQSuxoCrKQQAvD_BwE