Hoe krijg je slag als je stijl haar hebt?

Ik heb dus stijl haar maar ik wil graag een natuurlijke slag. Heeft er iemand iets van een huismiddeltje/lifehack waarmee ik snel slag in mijn haar kan brengen? Ik heb geen zin om elke ochtend mijn haar te gaan krullen met een krultang. Heeft iemand een wondermiddel ofzo waarvan stijl haar gaat krullen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Haar
2.3K

Antwoorden (3)

Je kan haarmoes gebruiken. Als je je haar bukt (als je begrijpt wat ik bedoel:D) en je doet er moes is, even schudden, dan krijg je al meer volume. Er is ook speciale shampoo waar je meer volume mee kan creëren. Ik zou ook advies vragen aan je kapper
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ritsuka
6 jaar geleden
Voluma is iets anders dan slag
Na het kaalscheren van je hoofd of van een plek is het mogelijk dat je daarvoor in de plaats haar terug krijgt met slag er in. Dit is soms een mooie bijwerking na het noodzakelijk rondlopen met een kale plek/hoofd. Je zou niet de eerste zijn!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
ik had eerst ook stijl haar maar nu heb ik mijn haar korter geknipt en in laagjes hierdoor krijg je ook mooie slagen(als je vaak je haar vast draagt is het niet heel handig), maar als je, je haar niet wilt knippen kan je ook voordat je gaat slapen snel 2 vlechten maken en dan een beetje nat maken of haarlak er op spuiten en als je de vlechten er de volgende morgen uithaalt krijg je ook slagen (dat herhaal je dan een paar keer per week).