Heeft iemand een tip? Wil me haar van rood naar blond verfen.

Heb met kerst mijn haar rood geverft uitwasbaar. stond op na 2maanden.
Zit er nog in lichtjes maar wil me haar blond verfen.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Haar
1.5K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Vraag je kapper het te doen, moderne kappers hebben minder schadelijke ontkleuringen dan in de verpakkingen zit die je in de winkel koopt. Ik adviseer je dit, omdat de uitwasbare kleuring in je haar is getrokken, waaruit je kunt opmaken dat je haarschubben niet goed (meer) sluiten en je haar zeer waarschijnlijk beschadigd is. Als je dit zelf gaat doen, wordt het probleem alleen groter en heb je een grote kans dat je haar na het ontkleuren afbreekt.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Wat Crea al aangeeft laat het de kapper doen . Maar eerst blonderen want ga er van uit dat het toch een oxidatie kleuring is geweest ( 2 stoffen gemengd ) Gekleurd haar kan NIET lichter gekleurd worden zonder te ont kleuren.

Antwoorden (3)

Mijn tip? Don't!! Zelf onlangs geprobeerd, had al kort kapsel, maar nu nog korter, lees tondeuse.... Niet te doen, 6 keer ontkleurt maar na eerste ontkleuring, niet lichter, alleen orange... Lees sinasappel...

Succes!!!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Bedankt voor de tip ik denk dat ik nog maar even ga wachten totdat het er of uit gegroeit is of uit is XD niet zo,n zin in orange haar
Als je het persee zelf wilt doen. Koop blondeer poeder (blauw) en waterstof peroxide (6%) meng dit in een 1:1 of 1:1.5 verhouding. Afhankelijk van het merk (je kunt dit bij de kappers winkel halen en navragen) niet te lang laten inwerken wand het is zeer gevaarlijk. Je haar valt er letterlijk af als je t verkeerd doet. Na deze behandeling gebruik je zilvershampoo en dan bidden dat het niet oranje is.. Meestal gaat t goed. Als je t op de goede manier doet dus.. De enige beste manier is het bij de kapper te laten doen met olaplex.. Dan heb je wel een lege portomonee maar wel gegarandeerd nog haar.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
eerst je haar bruin verven,dan kun je t blond verven