wat te doen aan groen/grijs haar?

Ik heb mijn haar maandag geverfd en daarna met silvershampoo aan te gang gegaan om het gele eruit te krijgen.
Het werd lelijk zilver met gele stukjes.
Ik dacht: dan verf ik mijn haar terug naar blond. Resultaat: vies grijs met een duidelijke groene ondertoon.

Wat kan ik het beste doen behalve naar de kapper gaan om het te verven? Daar heb ik deze maand geen geld voor dankzij een onvoorziene rekening.
Mijn haar nogmaals verven maar ditmaal. Met een koper tint? Of andere tips?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Haar
1.8K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Zet je haar in de tomatenketchup, laat dat een kwartiertje inwerken en spoel het uit, dat heft de groene gloed op.
Als je dat nog wilt kun je je haar daarna een lichte warme kleur verven, bijvoorbeeld Recital 8.3, ga zeker niet veel donkerder, omdat je dan zeer waarschijnlijk voor moet pigmenteren.
Als je kiest voor 8.3 is er een kans dat je er weinig van ziet, maar door de warme toon die erin zit, zal je haarkleur er wel mooier uit gaan zien. Koper over grijs is bijna niet te doen voor iemand zonder kleurkennis, bovendien is het de vraag of het bij je huidskleur past.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Als jou haar groen is mist het rood pigment, ik zal in jou geval een warme toner er overheen zetten dat corrigeerde de groene kleur succes

Antwoorden (1)

Hey!!
Je haar is best wel veel beschadigd! Ik zou je haar eerst een paar maskers geven en daarna een donkere kleur verven . Misschien kan je het donkerblond verven als je het blond wilt houden. Maar pas op met henna! Dan kan je haar uitvallen / afbreken
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Veel mensen die het haar donkerblond hebben geverfd, of van nature donkerblond zijn, denken dat ze bruin haar hebben, donkerblond is vrijwel zeker te donker voor deze persoon, bovendien moet je haar met een groene gloed kleuren met een warme tint, zou de vragenstelster het toch donkerblond willen, dan moet het haar eerst voor gepigmenteerd worden, of er moet gekozen worden voor een donkerblond met een rode ondertoon.