Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

weet iemand hoe ik mijn krullen kan herstellen zonder al te veel duren producten te gebruiken. En kan iemand die producten ook vermelden?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Haar
1.3K
Amadea
7 jaar geleden
Heb je die krullen van jezelf of van een kapper?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Een goede knipbeurt kan de krullen al beter tot hun recht doen komen, krullen zakken uit als het haar te zwaar is. Ga het wassen van je haar afbouwen naar hooguit 1 keer per week, daardoor verbetert de conditie van je haar. Je kunt bijvoorbeeld Andrèlon perfecte krul shampoo en crèmespoeling aanschaffen, om je haar te wassen en te verzorgen.
https://www.kruidvat.nl/andrelon-perfecte-krul-shampoo/p/589519
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Amadea ik heb krullen van mezelf

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik heb gehoord dat olie producten geod zijn voor het herstellen van haar, en het vermijden van hitte. Zelf gebruik ik de no-poo method, maar ik heb geen krullen dus ja
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Niet stijl met stijltangen, krultang etc. Om de 3 á 4 dagen wassen. Niet elke dag! Gebruik geen of nauwelijks producten in je haar, behalve wat olie. Je zult vanzelf zien dat je krullen zullen worden hersteld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Wassen met goede shampoo van de kapper en zwz masker! Puntjes knippen en wat laagjes doet ook wonderen.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding