Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is dit kapsel makkelijk te onderhouden / in model brengen?

Omdat ik 's ochtend niet veel tijd heb.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Haar
967

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Lijkt me wel dat je er even mee bezig bent om er gel of wax in te doen voor dat model. Zijn haren gaan namelijk verschillende kanten op, dus waarschijnlijk komt dat door gel of wax. Leuk kapsel trouwens! Ik praat dan wel om een paar minuutjes he?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk het wel, gewoon je haar goed met wax in wrijven en dan snel leggen hoe dat je het wilt. Zou maar een minuutje mogen duren, je haar moet wel droog zijn, anders lukt dat niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga gewoon naar de kapper laat het snijden zoals op de foto (zijkanten en achterkant is iets korter dan vanboven). Als je denkt dat het nog korter moet dan zeg je dat hij er nog een centimetertje af moet doen. Zo blijf je doen en proberen tot het goed is. Neem de foto mee. De eerste keer zal je misschien iets langer bij de kapper zitten, maar eens de kapper het weet hoe je het wilt en jij het ook weet gaat het sneller. Ik zou vanboven een 5cm nemen als je echt een cijfer wilt en dan aan de zijkanten dus korter. Maar dat is wat ik persoonlijk zou doen.
Je kan net zoveel moeite voor een leuk kapsel doen als je zelf wilt. Als ik dit kapsel zo op die foto zie ben je 's ochtends vroeg snel klaar: beetje wax over je handen verdelen, even je haar warrig maken en klaar ben je!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee hoor dit is zo klaar! Neem wat gel of styling pasta in je hand. Goed wrijven en rommelig in je haar aanbrengen. Zorg dat er overal in je haar product zit. Daarna met je vingers in model brengen.
Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding