Wat voor kapsel nemen met inhammen en dun haar?

Ik ben een jongen van 16, en ik heb al vanaf mijn geboorte inhammen en erg dun haar. Ik heb nu vrij lang haar, maar ik word er gek van. Laatst had ik groten deels eraf geknipt, maar dat stond me ook niet. Ik weet nu echt niet wat voor kapsel ik moet nemen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Haar
1.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
helemaal kaal? of millimeteren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kun je het niet beter aan de kapper vragen, die ziet wat er bij jou past, ivm je gezichtsvorm en haargroei.

Het beste antwoord

Je kunt misschien beter iets doen aan de haaruitval, dan je kapsel op de situatie aan te passen. Er zijn bijvoorbeeld haarlasers die je haren stimuleren te blijven groeien en niet uit te vallen. Dan wordt het in ieder geval niet erger.

Check eens http://www.hairlabs.nl/haarlasers/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ik zou een justin bieber kapsel nemen het oude dan kan je je haar een beetje bedekken op sommige plekken of gewoon stekeltjes achtig en een beetje warrig haar tegelijkertijd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat heb ik nu ook. Maar iemand hoeft er maar even aan te zitten en het gaat verkeerd zitten en krijg ik het ook niet meer goed. Of heb je nog tips om het in model te brengen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar dan alsnog, ik ga niet op m'n 16de al met een kale kop rondlopen. Enig idee hoe ik het goed in model kan brengen?