Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

als je blonde haren verft met een kleurspoeling voor een paar weken, komt je eigen haarkleur van eerst dan nog volledig terug?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Haar
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Volgens mij komt je volledige haarkleur weer helemaal terug. De kleurspoeling op je haar groeit er immers weer uit!
En als ik me niet vergis was je kleurspoeling er inderdaad na een paar weken gewoon uit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja. Als je je haar verft, verander je fenotype (hoe je er van buiten uit ziet) maar je fenotype is maar tijdelijk. Dat was terug komt, heet genotype: je genen. Je genotype kan je niet veranderen; na een tijdje komt dat weer terug.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan dat de kleur van de spoeling iets in je blonde haar trekt, omdat blond haar poreuzer is dan donker haar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ooit mijn blonde haren eens bruin geverfd met een spoeling ook, en er bleef na verloop van tijd een oranje gloed in mijn haar.
Deze is er nooit uit gewassen, maar er uit gegroeid. ( Iets waar ik best mee kon leven ;) )
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding