Moet je nog conditioner gebruiken als je een haarmasker hebt gebruikt?

Ik ben naar de kapper geweest, en de kapster raadde me aan een haarmasker te gebruiken. Ik ben gelijk naar de Kruidvat geweest en daar heb ik een masker van Kruidvat zelf gekocht. Hair Repair Haarmasker van Kruidvat. In de gebruiksaanwijzing staat dat je het na shampoo op handdoekdroog haar moet in masseren, en dit 10 tot 15 minuten in te laten werken. Maar moet ik dan nog conditioner gebruiken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Haar
10K

Antwoorden (2)

Het verschil tussen een haarmakser en de conditioner is dat het haarmasker veel beter voedt. Er zitten meer bestandsdelen in die hiervoor zorgen. Om daarna je haar nog eens met conditioner na te behandelen is niet nodig. Zorg dat je een goed haarmasker haalt die goed bij je haar past en gebruik dit zoals in de gebruiksaanwijzing staat:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een haarmasker gebruik je maar hooguit 1 keer per week, een conditioner kan dagelijks. De producten na elkaar gebruiken is absoluut overbodig.