Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Moet je nog conditioner gebruiken als je een haarmasker hebt gebruikt?

Ik ben naar de kapper geweest, en de kapster raadde me aan een haarmasker te gebruiken. Ik ben gelijk naar de Kruidvat geweest en daar heb ik een masker van Kruidvat zelf gekocht. Hair Repair Haarmasker van Kruidvat. In de gebruiksaanwijzing staat dat je het na shampoo op handdoekdroog haar moet in masseren, en dit 10 tot 15 minuten in te laten werken. Maar moet ik dan nog conditioner gebruiken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Haar
10K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Het verschil tussen een haarmakser en de conditioner is dat het haarmasker veel beter voedt. Er zitten meer bestandsdelen in die hiervoor zorgen. Om daarna je haar nog eens met conditioner na te behandelen is niet nodig. Zorg dat je een goed haarmasker haalt die goed bij je haar past en gebruik dit zoals in de gebruiksaanwijzing staat:)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een haarmasker gebruik je maar hooguit 1 keer per week, een conditioner kan dagelijks. De producten na elkaar gebruiken is absoluut overbodig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding