Hoe worden de haren van filmsterren zo mooi en niet pluizerig? Wat doen ze in de haren waardoor het zo wordt?

Hoe komt het dat filmsterren zoals Selena Gomez, Ashley Tisdale, Miley Cyrus. Hebben ze van zich zelf zo mooi haar of doen ze wat in de haar? Zo ja, wat dan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Haar
2.7K

Het beste antwoord

A.S. zondag worden de Oscars uitgereikt in Los Angelos. De sterren ondergaan nu al peperdure facial scrubbings t.w.v. $5000 die er dan na week perfekt uit zien. Ook de haren, nagels enz. krijgen zo'n behandeling. Alles om te stralen op de rode loper. Alvorens ze die betreden zijn een kapper, een visagist en stylist ook nog eens zo'n uur of 5 bezig om de sterren nog meer op een illusie te laten lijken.
Als deze sterren gefotografeerd worden is er ook een team van wel 5/6 aanwezig, net als bij fashion shoots, om ze er optimaal uit te laten zien. Dan worden de fotos ook nog eens geretoucheerd, photoshop, airbrush, computer technologie en daar zijn ze dan: een grote leugen! Natuurlijk zijn deze meisjes van zichzelf al mooi maar niet het perfecte plaatje dat we voorgelogen krijgen. Het is allemaal een grote leugen!
Helaas dat veel vrouwen en meisjes zich aan zulke 'rolmodellen' spiegelen. Laat je niks wijsmaken! Als je 'gewone paparazzi' fotos van die meisjes ziet zien ze er heel gewoon uit. Ik vind zelfs vaak veel leuker! Miley heeft zo jong als ze is al plastische chirurgie ondergaan b.v. Haar gebit laten bijwerken enz.

Je haar met de juiste shampoo wassen en goeie conditioner helpen al. Je moet gewoon de juist te weten te vinden. Ook kan je als je pluizig haar hebt af en toe een haarmasker nemen. Ook daarvan moet je zien uit te vinden welke bij je haar past.
Een goedkoop probaat middel is absoluut jojoba olie. Ook goed voor een droge, schilferige hoofdhuid. Masseer je hoofdhuid 's avond in met au-bain-marie verwarmde jojobaolie. Masseer het goed in. Kam het er goed doorheen en leg een handdoek op je kussen en maak eventueel een knotje in je haar. Was het uit, jojoba olie is makkelijk uit te wassen, en je haar glanst en pluist niet. Jojoba olie is een ander soort vet dan olijfolie een ander soort vet. 't Is ook goed voor je huid! Dus het geeft niet als er wat op je gezicht terecht komt.
Ga eens op onderzoek uit maar probeer eens wat dingen uit. Laat je haar ook af toe goed knippen of bijpunten. De kapper kan ook vast wel advies geven.

Oops, wat een lang verhaal.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Het is een van de redenen waardoor ik een vreselijke hekel heb aan Amerikaanse films. Als ze net uit bed komen, zit dat haar nog zo!!
Nee, niemand heeft van nature zulk haar. Het wordt voor iedere opname weer opgepoetst.

Blijf maar lekker rondlopen met een goed geknipt schoon kapsel. Kijk vrolijk en tevreden en je ziet er prima uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, dat is wat mij zorgen baart. Veel meiden kunnen er wel doorheen kijken, maar heel veel ook niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hmmm ja nou ik ben blij met mijn haar ik heb blonde krullen en meestal zit het wel goed als je er wat haarmoes in stopt maar in iedergeval + voor je antwoord want het is waar wat je zegt ik heb het een keer gezien op tv.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja precies, en ze gaan ook altijd volgesmeerd met make up slapen en als ze uit bed komen zit die make up nog perfect :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo, Ineke heeft gesproken. Een plus, ook van mij.. uiteraard! :)
Ik denk dat ze in de films gewoon heel veel haarlak in het haar doen, zodat het goed blijft zitten...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb zelf veel op filmsets gewerkt, nog niet in hollywood. maar hier in nederland is het al erg. Als een opname even gestopt wordt, komt er meteen een stylist aan die nog even een flinke dot haarlak in het haar van de acteur/actrice spuit. het haar hoeft vaak maar voor 1 minuut goed te zitten. daarna is het shot afgelopen en kan het dus weer opnieuw opgepoetst worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt!
Ik ben model en als de fotograaf maar even een instelling ofzo in zijn camera moet veranderen komt er een stylist op me afrennen, om net die mouw iets anders te zetten of iets bij mn schoenen.
Dan denk ik echt heeft t wel zin om dat te doen
Aan de haren van Hollywoodsterren wordt meestal een aantal uurtjes besteed om het helemaal perfect te krijgen. Thuis kun je aan de slag met een fohn, steiltang en een gladmakend serum. Tip: Spoel je haren na het wassen na met koud water, dit sluit de schubben en maakt je haar gladder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ voor een kennispartner!
ENORM VEEl haarlak!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb altijd gedacht dat de meeste filmsterren steeds pruiken dragen, omdat hun kapsel zo onnatuurlijk 'mooi' en in vorm is. BAH.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er bestaan hair gloss sprays. Bijv van wella. Soort van haarlak, maar wordt niet hard maar geeft een glans alsof je een barbie bent :-)