Welk kapsel past bij mij? Ik heb Kroeshaar. Schouderlengte. beetje ovaal/rond gezicht. P.s. Kan het met plaatje of bron?

Ik kan mijn kroeshaar laten stijlen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Haar
1.8K

Het beste antwoord

Kroeshaar is de ultieme gift van onze schepper,en het zou zeer triest zijn om deze gift zo maar te grabbel te gooien omdat je denkt met een ander kapsel de blits te kunnen maken. Stop dus met je druk te maken over je kapsel,en besteedt je tijd aan iets leukers !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het beste advies krijg je in een goede kapsalon. Kijk samen met de kapper/kapster in modellenboeken.
Ik zou je een vlot kort kapsel aanraden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoi,

Op de site dehaarsite.nl staat informatie over kapsels die passen bij bepaalde gezichtsvormen. Rechtsbovenaan op de pagina uit de bronvermelding kun je verschillende kapsels toepassen op modellen die je kunt aanklikken. Ook is het mogelijk daar je eigen foto te uploaden (kies of maak er 1 waar je recht in de camera kijkt met je haar strak naar achteren (als het lang genoeg is in een staart). Dan kun je de kapsels virtueel proberen op je eigen foto.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
moeilijk te zeggen zonder een foto van je gezicht

ik vind zelf gestijld haar er erg ongezond en dood uitzien, niet echt mooi.

je kan het beste naar een goede kapper gaan en je goed laten adviseren. als je geen geld hebt voor een echt goede kapper kan je het misschien vragen als kadootje voor je verjaardag? heb ik toen ook een keer gedaan en ik heb er een heel leuk kapsel aan overgehouden :)

ik vind van die kroes kapsels zoals hieronder in ieder geval heel erg mooi. je moet er wel lef voor hebben maar ik vind het echt prachtig :)