Hoe heet zo'n kapsel op bijgaande foto?

Toegevoegd na 16 seconden:
http://clubbrocklesnar.com/wp-content/uploads/2010/05/LESNAR_COOL_PIC.jpg

Picture for question
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Haar
5.7K

Antwoorden (6)

blockhead ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sterredag
13 jaar geleden
weer heel apart al die minduimpjes, volgens mij is het ook een blockhead en als iemand het daar dan niet mee eens is, mag hij wel uitleggen waarom. Iedereen een duimpje dus
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van mij ook iedereen een plusje hoor, 2 minnaars, hmm. Haat aan minnaars
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
klopt wel degelijk, ik typte tegelijk met jou en sjorsje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze 'blockhead'- meneer heeft gewoon een vrij veel voorkomende variant van wat ze in amerika en engeland een crew cut noemen, hoor. Hoe vierkant je hoofd dan lijkt, hangt sterk af van de vorm van je hoofd en de lengte van het haar bovenop en aan de zijkanten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kapsel van Brock Lesnar heet een blockhead kapsel.

Toegevoegd na 2 minuten:
Dit kapsel werd beroemd door Grace Jones.

Toegevoegd na 10 minuten:
In de jaren 90 was het populair, maar langer dan op deze foto en werd toen ook Hi-Top genoemd.

Toegevoegd na 3 uur:
Onderstaande foto is grace jones met het beroemde blockhead kapsel. Andere voorbeelden waren Will Smith in die tijd (Fresh prince of Bell Air). Ken je klassieken ;o)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben dan wel benieuwd naar de motivatie van de minstemmers. Mijn zus is kapster en ik heb het haar nog speciaal gevraagd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geld ook voor de goede antwoorden van sterredag en yorrick)
Rabarberhoofd ( na het oogsten).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een proleten kapsel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een crewcut of eigenlijk crew cut ; het haar bovenop het hoofd relatief land en gelijk van lengte, en de zijkanten kort danwel kaal.
De lente varieert ; een kaalgeschoren hoofd met bovenop nog een tapijtje stekeltjes heet ook een crew cut, net als wanneer je een bijna complete hanenkam laat staan.