kan je je mobiel verzekeren...?

ook al heb je je toestel gratis gekregen bij het verlengen van je abonnement.

Dus tegen valschade of andere schade.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Persoonlijk zou ik er heel goed over nadenken. Mijn telefoon had ik ook verzekerd en toen ie het niet meer deed kreeg ik niks vergoed omdat er een zogenaamd vochtprobleem was en dat was niet gedekt.
Uiteraard dacht ik daar anders over, hij was niet nat geworden o.i.d.
Maak een back-up van je telefoonnummers en zet je foto's en filmpjes over op de pc, dan heb je niet zoveel schade als ie gestolen wordt.
De meeste verzekeringen zijn niet makkelijk met uitkeren en zoals eerder vermeldt, lees de kleine lettertjes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ga er goed over nadenken

Andere antwoorden (4)

Ja dat kan! Je kan je mobiel laten verzekeren. Meestal ook bij de winkel waar je je mobiel hebt gekocht. Volgens mij kost dat iets van 2,50 in de maand.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je hoeft je mobiel niet perse hebben gekocht, ook als je het gratis kreeg kan dat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat kon inderdaad, voor €5,- per maand. Dat vondt ik te duur. Dat is €60 voor een jaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh, dat is idd vrij duur, maar ik heb het ook niet gedaan. Als het puntje bij het paaltje komt, dan wordt het toch niet vergoed of is net dat onderdeel niet verzekerd, dus ik dacht... 't is goed!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het helpt als je even de kleine lettertjes leest. Als je een verzekering hebt tegen valschade dan wordt dat gewoon vergoed, maar een val in een plas water waarschijnlijk weer niet.
Ja dit kan. Gewoon vragen in de phoneshop waar je deze vandaan hebt. Bij mij werd er naar gevraagd of ik mijn mobiel wilde verzekeren.
Je betaalt gelijk met je abbonementskosten de verzekeringskosten.

In je abonementskosten zit ook een bedrag verrekend waarmee je je mobiel betaald. Dus gratis is je mobiel nooit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kan inderdaad. Je kunt het zelfs online doen voor zo'n 2 euro per maand. Wat googlen levert bijvoorbeeld de volgende resultaten op:
http://www.gsmverzekeren.nl/
http://www.assurantiesite.nl/persoonlijk/mobiele%20apparatuur/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat kan wel maar lees eerst heel goed de klein lettertjes .Je denk heel snel dat je tegen sommige dingen verzekerd bent .
En dan na die tijd blijkt dat toch niet zo te zijn bv diefstal !