kan ik gewoon mijn ipod synchroniseren met itunes als al mijn liedjes uit itunes zijn?

al mijn liedjes staan op mijn ipod en stonden maar nu zijn ze door een fout van mij verwijderd uit itunes. nu gebruik ik itunes vaak en wil nu me nummers weer terug krijgen in itunes via mijn ipod. kan dit? en blijven me nummers en video's enz op mijn Ipod staan of worden ze automatisch verwijderd omdat ze niet in itunes staan? en hoe zet ik ze in itunes en verwijderd itunes niet mijn nummers op mijn ipod? alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Daar zijn veel aparte programma's voor die je kan downloaden. Je kan niet via iTunes je liedjes van je iPod overzetten. Je kan wel aankopen overzetten maar dan moet je liedje op iTunes hebben gekocht vanaf je iPod Touch of iPhone.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat heb ik dus niet heb echt alles op mijn pc gedownload qua muziek via youtube
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan Senuti downloaden... Dat lost je hele probleem op!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dit is alleen voor mac staat er is er ook zoiets voor windows pc?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
CopyTrans misschien? http://download.cnet.com/CopyTrans/3000-18545_4-10426173.html?tag=pop
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik raak dus niet mijn gegevens kwijt? en hoe zorg ik ervoor dat hij niet synchroniseert met itunes maar met dit programma? en als hij klaar is met synchroniseren met dit programma kan ik dan mijn bestanden weer in itunes zetten zodat ik mijn ipod weer kan synchroniseren? ik hoop dat u antwoord kan geven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit programma werkt apart van iTunes en hij wist geen gegevens... als je het download kan je dit allemaal insstellen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
is er ook een ander programma want hij download maar 100 nummers maar ik heb er meer. dus is er een andere programma voor, of niet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
is er ook een ander programma want hij download maar 100 nummers maar ik heb er meer. dus is er een andere programma voor, of niet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je moet maar even kijken... Alj je googled: How to transfer iPOd music to iTunes? Krijg je al heel wat resultaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zal kijken of het lukt bedankt

Andere antwoorden (2)

Beste Jefffraanje,

Het is afhankelijk van of je nummers en video's nog op je harde schijf van je laptop/computer staan zo wel dan kun je je bestanden zelf handmatig toevoegen aan itunes en daarna synchroniseren naar je ipod.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
pff dat is veel werk alle liedjes opzoeken. is er geen andere manier?
Eerst moet je je computer machtigen. Sluit je iPod aan en zorg dat hij nog niet gaat synchroniseren. Klik bij iTunes op weer gave en dan machtig deze computer. Nu kan je synchroniseren en gaat hij als het goed is de liedjes van je iPod op je computer zetten succes.