Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik printen met een smartphone, zonder laptop?

bestaat er een printer die je thuis aan het netwerk hangt, en je direct een printscreen van je smartphone kan printen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
659

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ligt misschien aan je smartphone maar ik heb een iPhone en een printer die met wifi in het zelfde netwerk hangt .
Via Apple AirPrint kan ik zo printen.
Voor android zal er ook wel zoiets zijn.
Andere optie is sommige hp printers kan je een eigen email adres geven dan print hij alles wat je daar naartoe mailt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb een Epson printer met Wi-Fi en op mijn smartphone (HUAWEI G525) een Epson-app, wanneer ik een document of foto ofzo open krijg ik de vraag of ik dit met die app wil doen en kan vervolgens printen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het zal niet persee aan je printer liggen maar of aan je mobiel je kan bijvoorbeeld apps downloaden of een programma op je telefoon zetten dan kun je via bluetouth wifi (of desnoods een kabeltje) en als je gewoon een goede moderne printer hebt moet het lukken

Toegevoegd na 2 minuten:
Je kan met een wifi bluetooth etc. Verbinding dan verbinden met de app of het programma hangt van he telefoon af
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding