hoe groot is de kans dat ik zwanger ben?

Ik ben een meisje van 14 jaar en word 15. Ik heb een vriend en we hebben "seks" gehad. Hij is niet in me gekomen maar alleen over mijn vagina heen en weer gewreven. Er kwam voorvocht uit hem en ook uit mij. Hoe groot is de kans dat ik zwanger ben??

Alvast bedankt.

Toegevoegd na 29 minuten:
P.S dit gebeurde een paar dagen voor mijn menstruatie

Toegevoegd na 29 minuten:
En ik ben ook niet ontmaagd

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.5K

Het beste antwoord

Hallo Smoothgirl,

Zoals je al bevestigd hebt gekregen is de kans inderdaad zeer gering. Maar de kans bestaat natuurlijk wel!

Heb je jezelf meteen daarna goed gewassen? Dit soort dingen zijn altijd lastig en spannend. Maar je vruchtbare periode was waarschijnlijk al voorbij en zonder penetratie is de kans sowieso al een stuk kleiner.

Doe het in het vervolg toch veilig (als je bij elkaar in de buurt komt gebruik dan toch een condoom). En als je echt twijfelt en bang bent ga dan binnen 3 dagen de morning after pil halen... better safe than sorry...

SUCCES!!!

PS. Laat het ons weten of je wel of geen zwanger geworden bent! Hiermee help je ook weer andere meisjes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Er is altijd een kans dat je zwanger wordt als je onbeschermd iets met elkaar doet. De kans zal in dit geval wel heel klein zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het hangt af van je cyclus, maar zonder penetratie is de kans op zwangerschap echt bijna nul
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Miniscuul, maar de kans is er.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De kans is er, maar maak je maar vooral geen zorgen... Als je je zorgen maakt, kan het dat je maandstonden uitblijven, en gaat je lichaam alle symptomen van een zwangerschap krijgen. Bijgevolg kom je in een stressvolle situatie enzovoort :D

Ik heb dit meerdere keren meegemaakt, en we maakten ons zorgen om niets!

Ik zeg niet dat de kans er niet is, maar ik zou er niet van wakker liggen, de kans is namelijk minder dan 1%.

Toegevoegd na 1 uur:
Als je je maandstonden al gekregen hebt, ben je niet zwanger.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maagstonden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik lees alleen: maandstonden..nergens maagstonden hoor MeMyselfenik
Ja, die kans is aanwezig. Die kans is ook niet minescuul. Het ligt eraan of dit zich voordeed in je vruchtbare dagen. Ook in het voorvocht zitten zaadcellen en die zijn sterk genoeg om je vagina 'in te zwemmen'. Het is het beste om meteen een zwangerschapstest te doen, dan weet je meteen waar je aan toe bent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien denk je beetje vreemd antwoord.
Maar ik denk dat de kans fifty-fifty is, zoals altijd als geen voorbehoedsmiddel gebruikt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met 14 jaar ben je vruchtbaar, maar niet zoveel als op een iets oudere leeftijd.
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/zwangerschap/71021-de-vruchtbaarheid-van-de-mens.html