Weet iemand een maniet om te groeien of groter te lijken?

Ik ben redelijk klein en wil graag wat groter worden/lijken. Is dit mogelijk door middel van bijv. Pillen of hormonen? Misschien schoenen die je verlengen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Groeihormonen worden niet zomaar voorgeschreven, daar moet een gegronde medische reden voor zijn. Daarbij is het ook ontzettend duur.

Hier enkele tips waardoor je groter lijkt:
- Aandacht besteden aan je houding is belangrijk, sta rechtop om het maximum uit je lengte te halen.
- Nee het is niet eerlijk, maar een kleiner lichaam betekent ook dat iedere extra kilo zichtbaar is. Slank oogt groter.
- Vergeet je haar niet! Een beetje lift met een kleine hanenkam of wat piekjes kunnen je een beetje groter maken.
- Kleinere personen zien er dik en gedrongen uit wanneer ze gekleed gaan in zware, gewatteerde jassen en truien. Probeer compact geweven stoffen, ribfluweel met fijne ribbels en gelijkaardige stoffen in laagjes te dragen om te zorgen voor dezelfde hoeveelheid warmte zonder volume toe te voegen aan je look.
- Draag nooit kleding met horizontale strepen, maar kies voor een fijn verticaal streepje.
- Draag schoenen met verhoogde zool of wat hogere hak.

In de onderste bron vind je een heleboel schoenen waarmee je gemiddeld 10 cm groter wordt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Als je al bent uitgegroeid kunnen medicijnen je niet helpen.
Alleen via een operatie maar daar weet ik niks vanaf.
Ooit van Lift Kits gehoord?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Spreek je uit ervaring dan?? Zelf heb ik ze ook en ze passen prima, niemand die het ook ziet...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ voor de lift kits
Ik weet niet of je vrouw of man bent. Vrouwen kunnen schoenen met hoge hakken dragen. Begin vooral niet met pillen of hormonen, want dat werkt niet. Het kost alleen veel geld.
Wat je kleding betreft zou je kunnen overwegen om kleding te dragen met lengtestrepen.
Trouwens, wat is er mis met klein zijn? Ik ben ook niet groot en heb er nooit nadelen van ondervonden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je echt een groeistoornis hebt kun je via je huisarts groeihormonen krijgen. Verder kun je schoenen met hakken dragen (als vrouw) of als man schoenen met iets dikkere zolen (scheelt ook al iets). Ik weet niet of je dik bent, anders kun je iets afvallen, dan lijk je ook iets langer. Probeer altijd rechtop te lopen (is ook beter voor je rug) en draag kleding met strepen in de lengte.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Koop Nike Airs!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pak bergschoenen of ingeval met een flinke zool dan valt het ook niet op